موزیک، فیلم و سریال

فیلم و موزیک و سریال به همراه آموزش ارز دیجیتال

موزیک، فیلم و سریال

فیلم و موزیک و سریال به همراه آموزش ارز دیجیتال

موزیک، فیلم و سریال

برای دریافت اطلاعات در مورد ارز دیجیتال - خدمات تلگرام و اینستاگرام از آیدی ذیل استفاده کنید.

https://t.me/modir_telegram_service

آخرین نظرات
  • ۲۱ آبان ۹۷، ۰۳:۱۶ - علیرضا جامی
    سلام

کسب درآمد آسان با خرید سهام فکس

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

کسب درآمد تضمینی و مطمئن و آسان

با سرمایه گذاری در سایت ایرانی سهام فکس

>>مدرک اولین پرداختی اضافه شد<<

پیشنهادی

سرمایه گذاری اینترنتی در سایت ایرانی سهام فکس

دوستان و همراهان عزیز در این مطلب شما را با سایتی خوب و ایرانی برای خرید سهام مشارکتی و در واقع سرمایه گذاری اینترنتی آشنا می کنیم ، در این سایت شما براحتی و بدون انجام کار خاصی با خرید بسته های مشارکتی و با توجه به پلن انتخابی خود می توانید سود ماهیانه دریافت کنید.

معرفی سایت سهام فکس

در سایت سهام فکس که پیش از این سایت کلیکی آن بنام کلیک فکس را معرفی کرده ایم و خوشبختانه عملکرد خوبی را داراست ، این بار طی برنامه و پروژه جدیدی روشی را جهت کسب درآمد از انواع سهامی مشارکت راه اندازی نموده که با انتخاب پلن های متفاوت قادر به سرمایه گذاری اینترنتی در این سایت ایرانی خواهید بود ،گفتنی است که این سایت سرمایه گذاری در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده و دارای کد شامد است.

نحوه کار در سایت سهام فکس

در سهام فکس شما از ۱۰۰۰۰ تومان تا بسته های ۱۰۰۰۰۰ تومانی را با انتخاب پلن مورد علاقه خود می توانید سرمایه گذاری نموده و از ۱۱۰ تا ۱۵۰ درصد سود کلی تا پایان دوره هر پلن بهره ببرید ، در سهام فکس شما یک کسب و کار بدون دردسر را تجربه خواهید کرد .

پلن های سرمایه گذاری سهام فکس گوناگون و دارای شرایط مفصلی است که بایستی شرایط هر پلن را در سایت اصلی مطالعه کنید به عنوان نمونه در پلن رایگان آن می توانید تا ۲۰ سهم را بدون پرداخت حق عضویت مشارکت کنید و تا ۵۰۰ زیر مجموعه مستقیم جذب نمایید و دو درصد از میزان سرمایه گذاری هر نفر جذب شده را بعنوان حق بازاریابی دریافت کنید.


ثبت نام در سایت سهام فکس


آموزش خرید سهام

ابتدا اینجا کلیک کنید تا وارد سایت شده و فرم رو پر کنید و ثبت نام کنید

سپس در قسمت پنل کاربری خود وارد قسمت (افزایش موجودی خرید) شوید و حساب خود را با توجه به سهامی که می خواهید بخرید شارژ کنید.



سپس روی گزینه (خرید سهام ) کلیک کنید

وارد صفحه خرید سهام می شود که در اون 4 سهام وجود دارد که شما هر کدوم رو که خواستید انتخاب می کنید و بعد تعداد اون و در اخر روی گزینه خرید کلیک می کنید.

تمام شد حالا صبر کنید تا زمان تمام شود و پول خود را دریافت کنید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی